Digitální nadstavba Moje iSophi
Digitální nadstavba „Moje iSophi“ usnadňuje záznam, vyhodnocení a interpretaci výsledků pedagogické diagnostiky iSophi (k dispozici pro všechny tři věkové varianty – 3/4, 4/5 a 5/7). Učiteli umožňuje vygenerovat reporty, a to jak nejen běžné individuální, ale i srovnávací (např. pro sledování pokroku dítěte během roku) a dokonce i skupinové (pro zjištění nejvíce oslabených oblastí v dané skupině). Výhodou je i generování speciálního vysvětlujícího reportu pro rodiče. Dále nabízí možnost stažení pracovních listů, update testových materiálů a další funkce. Doporučujeme pořízení varianty KOMPLET pro využití všech dostupných funkcí.

Při využití papírového záznamového archu pedagog zapisuje bodový zisk dítěte v jednotlivých oblastech a sčítá celkový počet bodů. Jednoduchý diagram umožňuje orientační zhodnocení výkonu dítěte.
Pokud pedagog zvolí digitální formu záznamu, pak hodnocení jednotlivých úkolů přímo zadává do tabletu nebo počítače a následně program vyhodnotí a vizualizuje výsledky. Rychlost zpracování a možnost grafického znázornění výsledků jsou velkou předností této formy záznamu.
Report individuální
Výsledky jsou znázorněny dvěma typy grafů – pomocí lineárního a pavučinového grafu.
Díky bodům i procentům lze názorně vidět vyhodnocovací pásma. Následně se pedagog může cíleně zaměřit na podporu oslabených oblastí.
Srovnávací report
Digitální záznam následně umožňuje i srovnání diagnostiky ze dvou období. V tomto srovnávacím záznamu dobře pedagog vidí pokroky dítěte v jednotlivých oblastech. Učitelé MŠ vítají tuto podrobnější informaci o stavu připravenosti dítěte. Jsou spokojeni s přehledně graficky znázorněnými výsledky. Získané informace navíc umožní učitelům naplňovat individualizovaný přístup ve vzdělávání.
Skupinový report
Bonusem digitálního záznamu je také možnost hromadně vyhodnotit výsledky celé skupiny dětí, například třídy v MŠ. Učitel potom může dobře vidět, jaké aktuálně slabé stránky které dítě má a tak ho efektivně podpořit v rozvoji. Digitální záznam sdruží děti s podobnými slabšími dovednostmi do skupin. Učitel má možnosti svoji podporu více diferencovat a konkrétně zacílit na danou oblast.