Koráb poznání

KORÁB POZNÁNÍ
Navigace vodami RVP PV a vzdělávací cestou pro dítě v MŠ

Připojte se k nám na inspirativní cestu, kde prozkoumáme, jak může iSophi Koráb Poznání pro Předškolní vzdělávání (IKP 3-7) transformovat naši pedagogickou praxi a posunout hranice vzdělávání ve školkách. Objevte, jaké změny můžeme společně realizovat a jak Koráb Poznání podporuje nejen pedagogy a děti, ale i jejich rodiny.

Datum a čas konání BEZPLATNÉHO webináře: 23. dubna od 14:30 do 16:00

Cíl webináře:

  1. Seznámíme vás se systémem Korábu Poznání a jeho základními principy
  2. Představíme průběžné sledování dovedností dětí podle nového RVP PV v klíčových kompetencích, vzdělávacích oblastech a základních gramotnostech
  3. Inspirujeme, jak plánovat vzdělávací aktivity
  4. Ukážeme možnosti posilování pedagogické práce a zapojení rodin

Co do Korábu poznání patří?

Integrace a přehlednost: Systém Koráb poznání poskytuje komplexní přehled o vzdělávacím procesu, umožňuje sledovat „historii“ a plánovat „budoucnost“.

Podpora pedagogické práce: Zjednodušuje dokumentaci, což pedagogům umožňuje věnovat více času přímé práci s dětmi.

Spolupráce s rodinami: Systém podporuje aktivní zapojení rodin do vzdělávacího procesu a posiluje domácí prostředí.

Struktura diagnostiky: Koráb poznání využívá průběžné a standardizované diagnostické nástroje pro efektivní plánování.

 
Na závěr ukážeme on-line aplikaci Korábu poznání i papírovou verzi metod a archů, které jsou aktuálně k využití, včetně vytváření záznamů a hodnocení.
 
Připojte se k nám a objevte, jak může Koráb Poznání obohatit vaši pedagogickou praxi, podpořit rozvoj dětí a posílit spolupráci mezi školkou a domovem.
 
Tento webinář je ideální pro pedagogy, ředitele školek, kteří se zajímají o moderní přístupy ve vzdělávání.

Po registraci Vám před konáním webináře zašleme informace k přihlášení.

Webinář je připraven ve spolupráci s Pedagogicko-psychologickou poradnou STEP s.r.o. (dále jen „PPP STEP“), jednou z největších soukromých poraden v České republice.

Kromě konzultační činnosti pro pedagogy a vedení škol se pracovníci zaměřují na diagnostiku, individuální a skupinové reedukace, kurzy předškolní přípravy, kurzy nácviku sociálních dovedností a tvorby preventivních programů a zejména na individualizaci rozvoje dovedností dětí předškolního a školního věku (více na www.ppporadna.cz). 

Mgr. et Mgr. Martina Švandová, Ph.D.

Dlouhodobě se zaměřuje na problematiku speciálních vzdělávacích potřeb dětí předškolního a školního věku. Podílí se na vedení Pedagogicko-psychologické poradny STEP. V současné době se věnuje psychologickému poradenství, vede nápravná cvičení pro dyslektiky, kurzy předškolní přípravy. Dětskou psychologii a speciální pedagogiku rovněž vyučovala na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. V posledních letech se věnuje vytváření a realizaci diagnostických a rozvojových materiálů a nástrojů pro děti.

Mgr. Simona Pekárková Ph.D., CPsychol.  

Řadu let se věnuje podpoře vzdělávání dětí a mládeže se specifickými vzdělávacími potřebami. Pracuje jako ředitelka v pedagogicko-psychologické poradně. Připravuje projekty zaměřené na zvyšování kompetencí učitelů a asistentů pedagoga. Je spoluautorkou několika publikací, výzkumů a odborných článků zaměřených na zjišťování a podporu kognitivních dovedností u předškoláků. Lektoruje semináře a workshopy z oblasti psychologie a speciální pedagogiky. V posledních letech se věnuje vytváření a realizaci diagnostických a rozvojových materiálů a nástrojů pro děti. Od roku 2015 je členkou Britské psychologické společnosti.