Herně-diagnostická aplikace Myška je součástí uceleného konceptu pedagogické diagnostiky, vytvořené pro učitele mateřských škol. Vedle již zavedeného klasického diagnostického nástroje iSophi a systému domácí podpory iSophi R, vzniká i doplňující herně-diagnostická aplikace pro děti vytvářená jako hra. Na aplikaci, stejně jako na celém konceptu iSophi, autorsky pracuje tým psychologů a speciálních pedagogů z Pedagogicko-psychologické poradny STEP.
Cílem je nabídnout dětem v rámci diagnostiky „nové“ interaktivní prostředí, ve kterém mnoho dětí může úkoly plnit lépe.
Ukazuje se, že:
Herně-diagnostická aplikace Myška sleduje tyto oblasti:
Z aplikace učitel obdrží vyhodnocení aktuálních výkonů v grafech pro jednotlivé oblasti, které jsou zpracovány jednoduše a přehledně. Tyto informace může učitel následně porovnat s údaji z pedagogické diagnostiky iSophi a využít k individuálnímu rozvoji dítěte.
Cílem porovnání výstupů z diagnostického nástroje iSophi a z aplikace Myšky je zjistit: